نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان (۸ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۳۸۱۵
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان (۸ اسفند ۱۴۰۲)
تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که پیروزی در این بازی تا حدود زیادی راه قهرمانی آبی‌ها را هموار خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام که به خوبی می‌داند لغزش در برابر سپاهان می‌تواند آرزو‌های این مربی برای قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را به خطر بیندازد، در مسابقه فردای دو تیم احتمالا با همان ترکیب آشنای خودش پا به زمین خواهد گذاشت.

ترکیب ایمان سلیمی، رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان در بازی قبلی مقابل ملوان، تقریبا نمره قبولی گرفت و به نظر می‌رسد در این مسابقه هم از همان ابتدا در زمین حضور داشته باشند. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی هم این هفته‌ها دوباره احیا شده‌اند و عملکردشان در مسابقات قبلی مورد تایید کادرفنی بوده است. روزبه چشمی در کنار آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور به تقویت خط دفاعی آبی‌ها در این مسابقه کمک می‌کنند تا ارتباط بین هافبک‌ها و مهاجمان سپاهان را قطع کنند.

در خط حمله احتمالا بازهم زوج ماشاریپوف – بلانکو از ابتدا به زمین خواهند رفت. ستاره ازبک جدید استقلال در بازی قبلی مقابل ملوان نشان داد در اوج آمادگی است و اتفاقا تک گل این تیم در انزلی را هم به ثمر رساند تا نکونام برای ادامه فصل حساب ویژه‌ای روی او باز کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد نکونام تیمش را با ترکیب: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو به میدان می‌فرستد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->